Męska bezsilność

Young happy couple in bed

Zauważyłeś, że twoja aktywność seksualna spadła ostatnimi czasy? Spokojnie. Po pierwsze, kłopot taki dotyczy nie tylko ciebie lecz dużej części męskiej populacji i naprawdę nie ma się czego wstydzić. Po drugie „wypadek przy pracy” nie oznacza jeszcze impotencji, choć radzę, żebyś zapalił w swojej głowie czerwone światło. Po trzecie – można to naprawić, żebyś mógł cieszyć się pełnią życia! tadalis

Dostrzegłeś pierwsze zapowiedzi choroby – co powinieneś uczynić?

Przełam uprzedzenia i odwiedź lekarza rodzinnego. To nie jest rzadki problem, który spotkał właśnie ciebie. Problemy ze wzwodem, impotencja, to jedno z częstszych problemów fizycznych i dotyczy co drugiego faceta w wieku 40-70 lat. Tak, statystyki nie kłamią, traktuj więc wizytę u lekarza nie jak coś upokarzającego, ale jak wizytę w warsztacie w celu naprawy machiny, którą jest twój organizm, abyś mógł szczycić się pełnią jej wydajności. Oprócz tego często sprawdzaj ciśnienie tętnicze i poziom cholesterolu, aby uniknąć częstej przyczyny impotencji – chorób układu krwionośnego.

Po co Ci lekarz rodzinny a nie specjalista?

Dlatego, że lekarz pierwszego kontaktu oszacuje stopień rozwoju choroby oraz skieruje do stosownego specjalisty – urologa bądź seksuologa, który może ci pomóc. Od lekarza POZ (podstawowej opieki zdrowotnej) możesz dostać także skierowanie na badania, które pomogą ustalić przyczynę choroby. Kłopoty z erekcją to stadium odwracalne!
Standardowe leczenie odbywa się głównie przy pomocy leków farmakologicznych, psychoterapii, od czasu do czasu leczenia chirurgicznego, ale pewnymi zabiegami sam możesz siebie wspomóc albo przyśpieszyć leczenie. Oto podstawowe z nich:

1. Odżywiaj się zdrowo

Unikaj tłustego mięsa na korzyść owoców i warzyw. Spożywaj więcej ryb – tuńczyka, łososia, sardynki (za wyjątkiem smażonych, tłustych ryb, które, spożywane wieczorem, mogą obniżyć libido). Dużo warzyw i owoców to twardy przepis na uniknięcie częstej przyczyny impotencji – chorób naczyniowych i nadwagi. Jeśli chodzi o owoce, to pożyteczne będą dla ciebie poziomki, truskawki, maliny, jeżyny oraz jagody. Z warzyw – oprócz zieleniny warto zjadać czosnek i cebulę (dobre przeciw miażdżycy) i paprykę, pomidory, kukurydzę, selery i por.

Warto zadać pytanie dietetykowi o odpowiednią dietę, dobraną specjalnie pod grupę krwi. Pamiętaj, iż dieta nie jest rygorystycznym „niejedzeniem smacznych potraw”, lecz dopełnieniem dziennego menu w posiłki wartościowe i zredukowaniem tych najmniej pożytecznych. Przemyśl wdrożenie do swojego menu potraw z kuchni śródziemnomorskiej, w szczególności zaś owoców morza.

2. Poznaj afrodyzjaki

Jest grupa produktów, które w jakimś stopniu aktywują twoje ciało do „działania”. Ogólnie uważa się (w praktyce – jest to dowiedzione), iż lampka czerwonego wina przed stosunkiem podnosi aktywność w łóżku. Stroń jednak od alkoholu wysokoprocentowego, który podziała w złą stronę. Z przypraw używaj więcej imbiru, który oddziałuje na sprawniejsze krążenie krwi i goździków, które polepszają nastrój. Z owoców morza polecane są ostrygi, homary, krewetki, i ośmiornice.

3. Nie pal papierosów

Palenie papierosów (również to bierne) wpływa źle na twoje ciało oraz libido. Amerykański stereotyp ubiegłych lat, w którym to kochankowie po udanym zbliżeniu spalali papierosa, to fatalny pomysł. Papierosy nie dość, iż bardzo obniżają twoją sprawność seksualną oraz wywołują inne, równie poważne komplikacje, z nowotworem płuc na czele – to jeszcze sprawiają, że będzie cię „czuć” z daleka. Uwierz mi, wiem co piszę – jestem człowiekiem niepalącym i kogoś, kto pali, czuję ze sporej odległości. Najbardziej uciążliwy zapach utrzymuje się we włosach, potem na ubraniu, o nieświeżym oddechu nie wspominając. Jeśli twoja partnerka nie pali, a ty owszem, to może być przyczyną niepotrzebnym nieporozumień i kłopotliwych sytuacji między wami, również w sypialni. Rzecz jasna jako palacz raczej nie pachniesz przyjemnie.

4. Zwiększ aktywność fizyczną

Aktywność seksualna jest trwale powiązana z dobrą kondycją oraz wydolnością układu sercowo – naczyniowego. Dlatego tak ważne jest, abyś prócz zdrowego odżywiania aktywnie praktykował sport. Czynnie? To znaczy codzienny trening ruchowy, co najmniej 30 min – bieganie albo zajęcia na siłowni oraz systematyczne 1-2 razy w tygodniu uprawianie sportu, np.: tenisa. Tutaj wiele zależy od twoich zasobów czasowych, które, jak przypuszczam, nie są zbyt duże. Potwierdzisz jednak to, iż im mniej czasu, tym skuteczniejsza organizacja (oczywiście do pewnych granic)? Z pewnością, jeżeli będziesz pragnął regularnie uprawiać sport, wygospodarujesz na to chwilę czasu.

5. Dbaj o swoje życie intymne

Aby nie dopuścić do „męskiego problemu” systematycznie uprawiaj seks. Wyślij na wakacje rutynę a przemyć do twojego związku więcej świeżości. To najlepsza recepta na przywrócenie harmonii hormonalnej. Jeżeli twój związek przeżywa kłopoty (nawet w przypadku, gdy powodem jest ta „trzecia”) staraj się je rozwiązać, ponieważ to także pośrednio wpływa na twoją zdolność seksualną.
wiecej tutaj : kamagra tanio

Komentowanie jest zakończone.